نصاب تابلو کامپوزیت

امروز عموم مردم از تابلوهای تبلیغاتی استفاده می کنند.یکی از پر کاربرد ترین و یکی از تابلوهای باکیفیت و خاص تابلو کامپوزیت نام دارد.امروز بسیاری از افراد استقبال بسیار زیادی از این تابلو می کنند. لازم به ذکر است بعد از انتخاب تابلو کامپوزیت و ساخت و تحویل آن نوبت به نصب آن می رسد که حتما باید توسط نصاب تابلو کامپوزیت که فردی کاربلد و حرفه ای باشد انجام شود چون مرحله آخر تابلو بوده و بسیار مهم است.در این مطلب قصد بررسی نصاب تابلو کامپوزیت را داریم. شما سروران عزیز می توانید برای مشاوره و انتخاب با مشاوران ما در تابلوسازی عزیزی تماس حاصل فرمایید.

مراحل نصب تابلو کامپوزیت

امروزه کامپوزیت دارای کاربرد های فراوانی می باشد و برای معرفی بسیاری از شغل ها و کسب و کار ها استفاده شده است . کامپوزیت به غیر از اینکه برای تابلوسازی استفاده می شود در صنعت های ساخت دیگر مانند در صنعت هواپیما سازی، خودرو سازی، صنعت ساختمان، تولید وسایل پزشکی، صنایع نظامی و … ساخته می شود. لازم به ذکر است صنعتی که در آن کامپوزیت بسیار رونق دارد و جزو مهم ترین ها شده است تابلوسازی می باشد‌‍ . تابلوسازان و نصاب تابلو ها قصد دارند حرفه تولید و نصب تابلو های تبلیغاتی برای تابلو مغازه و مکان های دولتی و خصوصی را برای عموم مردم راحت کنند و تابلوسازی و همینطور نصاب تابلو کامپوزیت با نصب تابلو باعث تبلیغات محیطی هم می شوند. نمای تابلو کامپوزیت برای  نصب شدن به مراحل مختلفی تقسیم خواهد شد . مرحله اول نصب کامپوزیت اسکلت بندی و آهنکشی زیر کار توسط نصاب تابلو کامپوزیت می باشد. آهنکشی به طور کلی اسکلت اصلی نمای کامپوزیت است و در اجرای آن نصاب تابلو کامپوزیت باید تمام دقت خود را به کار بگیرد تا مهم ترین بخش کار که ایمنی نصب یک تابلو می باشد انجام شود. بعد از بازدید کردن از محل نصب تابلو و قبل از اینکه نمای کامپوزیت جای گذاری شود ، تابلو کامپوزیت توسط طراح مجموعه ی تابلو سازی عزیزی طراحی خواهد شد و لازم له ذکر است حتما کارفرما باید آن را تایید کند و بعد از آن آهنکشی توسط نصاب تابلو کامپوزیت، با توجه به ابعاد مورد نظر شروع خواهد شد‌. بعد از پایان مرحله آهنکشی، متریال کامپوزیت در اندازه های مشخص و مرتبط با نوع اسکلت بندی که خواهد شد برش داده شده و بعد از آن بوسیله ی ابزار شیار زن، لبه های تابلو کامپوزیت شیار داده شده و روی آهن قرار خواهد گرفت این نوع اجرا درز فیکس شناخته شده است و در صورت نیاز نیز می توان از اجراهایی مانند اچ و ال، هنگ و هوک نیز کمک گرفت که هر کدام از آن ها با توجه به نوع سفارش گرفته شده اجرا خواهند شد.

نصاب تابلو کامپوزیت

لایه های کاربردی برای ساخت تابلو کامپوزیت

توجه داشته باشید که برای ساخت تابلوی کامپوزیت همیشه دو ورق آلومینیوم، یک لایه پلی اتیلن و دو لایه چسب مورد استفاده خواهد شد که به واسطه ترکیب این لایه ها با یکدیگر و تابلوساز با قرار دادن رزین در قسمت خارجی ورق کامپوزیت به راحتی می تواند از انواع آلودگی هایی که می‌توانند به واسطه رطوبت و گرد و غبار ها این تابلو کامپوزیت را تهدید کرده را جلوگیری کنند. فشار بسیاری که برای چسباندن لایه های تابلو کامپوزیت به ورقه های آن می آید، باعث استقامت و دوام بالای مواد برای ساخت تابلوی باکیفیت و خاص تابلو کامپوزیت شده است که مشتریان عزیز می‌توانند به راحتی نوع کاربرد را بر روی طرح استفاده شده تابلو کامپوزیت به راحتی پیاده سازی کنند و عمدتا برای یک پوشش آلومینیومی بر قسمت پشتی این تابلو از یک رنگ آستری استفاده خواهد شد. نکته حائز اهمیت این است که شما برای ساخت تابلو تابلو کامپوزیت باکیفیت با توجه به متریال به کار رفته در کامپوزیت این قدرت را خواهید داشت که در  این تابلو برای زمینه از حروف برجسته مانند: چلنیوم، فلزی، استیل و پلاستیکی استفاده کنید. اما ساخت تابلوی پرطرفدار کامپوزیت عمدتاً به نوع سادگی و یا نوع ترکیبی آن در متریال های مختلف ساخت و نصب می شود.

نصب و اجرای تابلو کامپوزیت

یکی از نکات مهمی که برای تابلو کامپوزیت شما و تابلوسازان و متخصصان عزیز باید به آن توجه بسیار زیادی کنند نصب و اجرای این تابلو می باشد. به این دلیل که نصاب تابلو کامپوزیت برای نصب تابلو کامپوزیت تنها به یک زیرسازی بسیار جزئی نیاز دارد که البته با استفاده از پروفیل های آلومینیومی این قدرت و اختیار را خواهد داشت که به نصب تابلو کامپوزیت به عنوان یک نما در هر مکان و محدوده ای به راحتی بپردازد .  در روش دیگر اصولاً نوع اتصال کامپوزیت کاملا مخفی و پنهان خواهد بود. که این روش به روش فیکس شناخته شده است و هزینه نصب آن هم نسبت به روش قبلی مقداری متفاوت می باشد. اما در هر صورت شما برای تهیه و خرید تابلو کامپوزیت اصولاً باید به نوع موارد و همچنین تعداد ورق مورد کاربرد در تابلو کامپوزیت توجه بسیاری کنید .

لازم به ذکر است امروزه تابلو کامپوزیت را به عنوان به صرفه ترین راه تبلیغاتی شناخته اند ؛ چرا که هزینه ساخت و نصب بالایی نداشته و مشتریان عزیز به راحتی می توانند از این تابلو برای نمای ب تمامی کسب و کارهایشان مانند از فروشگاه‌ها، اداره‌ها و مکان‌های مختلف دیگری در طرح ها و ابعاد گوناگون استفاده کنند.

تابلوسازی عزیزی

تابلوسازی عزیزی با متخصصان و تابلوسازان حرفه ای خود سعی دارد بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان عزیز خود ارائه دهد‌.در تابلوسازی عزیزی شما می توانید سفر تا صد خدمات تابلو را دریافت کنید از مشاوره طراحی تا ساخت و نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی و در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت تابلوی تبلیغاتی خود را دریافت کنید.لازم به ذکر است در این مجموعه از به روز ترین طرح ها استفاده می شود.شما می توانید برای مشاوره اولیه با تابلوسازی عزیزی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Button