تابلو شرکتی

انواع متنوعی از تابلوها در اطراف ما در حال طراحی و اجرا هستند. یکی از پرفروش ترین آن ها، تابلو شرکتی می باشد. این دسته از تابلوها معمولا برای تبلیغ برند یک شرکت در بیرون و حتی داخل آن محیط نصب می شوند. این تابلو در انواع متنوعی طراحی و ساخته می شود که باید بتوانید برای سفارش آن به یک تابلو سازی معتبر مراجعه کنید. برای آشنایی با جزئیات سفارش تابلو شرکتی در ادامه با ما همراه باشید.

نکات کلیدی پیش از سفارش ساخت تابلو شرکتی

شاید از نظر شما سفارش یک تابلو تبلیغاتی کار ساده ای به نظر برسد. اما اینطور نیست و باید بتوانید به یکسری نکات قبل از سفارش اهمیت دهید تا بتوانید بهترین نوع تابلو را دریافت کنید. اهمیت به این نکات در واقع به شما کمک می کند تا بتوانید یک تابلو خوب و بی عیب و نقص سفارش دهید.

چرا که بی عیب و نقص بودن این تابلو، می تواند فعالیت شما را به بهترین شکل به نمایش بگذارد. که در نتیجه باعث جذب مشتری و تبلیغ برند شما می شود. پس بهتر است که به این نکات توجه کنید. از جمله مهمترین نکات کلیدی پیش از سفارش ساخت تابلو شرکتی به شرح موارد ذکر شده در زیر می باشد.

• مشاوره قبل از سفارش تابلوهای شرکتی توصیه می شود. پس باید بتوانید ایتدای کار راهنمایی های لازم را دریافت کنید. چرا که اگر تازه کار باشید، مطمئنا راجع به ساخت بهترین نوع تابلو شرکتی بی اطلاع هستید. پس این می تواند به شما کمک کند.

• در نظر گرفتن بودجه امر دیگری است که باید به آن توجه کنید. این نکته مهم باعث می شود تا با توجه به میزان سرمایه خود به دنبال مناسب ترین تابلو باشید.

• اندازه تابلوی خود را از قبل مشخص کنید. پس باید بدانید که تابلو شرکتی قرار است در کدام بخش نصب شود. سپس با توجه به آن مشخص کنید که تابلویی که مدنظر دارید، باید در چه اندازه ای باشد.

• مکانی که قرار است تابلو در آن نصب شود باید از قبل مشخص شده باشد. چرا که این کار روند طراحی و اجرای تابلو را به بهترین شکل پیش می برد.

• با توجه به مکانی که قرار است از تابلو استفاده کنید. بهتر است که موارد ساخت آن را حائز اهمیت قرار دهید. برای نمونه تابلویی که در محیط بیرون اجرا می شود، باید از متریال مقاوم و دارای استحکام برخوردار باشد. تا بتواند در برابر شرایط بیرونی مقاومت داشته و دچار آسیب و زنگ زدگی و خرابی نشود.

• طراحی تابلو را با توجه به چیزی که مدنظرتان است مشخص کنید. انتخاب لوگو مناسب شرکت نیز در این بخش حائز اهمیت  است.

• به صورت کلی همه جزئیات مربوط به تابلو باید از قبل تعیین شده باشند.

هزینه ساخت تابلو شرکتی

یکی از مهمترین شاخصه های سفارش تابلوهای شرکتی، هزینه ای است که برای آن در نظر گرفته می شود. بهتر است که به دنبال اطلاع از یک هزینه کلی برای این تابلو نباشید. چرا که در واقع هزینه ای که برای ساخت هر تابلو در نظر گرفته می شود، با توجه به عوامل مهمی تعیین می گردد.

پس این هزینه متفاوت است و برای همه تابلوها یکسان نیست. همچنین این هزینه برای تمامی تابلو شرکتی نیز یکسان نمی باشد و متنوع است. از جمله مهمترین عواملی که در هزینه ساخت این تابلو تاثیر مستقیمی ایجاد می کنند، شامل نوع تابلو، اندازه و ابعاد، متریال ساخت، برند تولید کننده، المان های به کار رفته در آن و … می باشند.

پس به صورت کلی هر چیزی در ساخت این تابلو تاثیرگذار است. برای اطلاع از هزینه تابلو شرکتی باید ابتدا به یک مجموعه مورد اعتماد مراجعه کنید. سپس آن ها با توجه به طراحی درخواستی شما، بودجه ای که قرار است خرج کنید و سلیقه تان، هزینه نهایی را مشخص کرده و به شما اطلاع می دهند.

ویژگی‌ تابلو شرکتی

بهتر است بدانید که انواع تابلو شرکتی از نظر ویژگی و طراحی ساخت با سایر تابلوها متفاوت هستند. در واقع همین امر است که آن ها را متمایز جلوه می دهد. پس از جمله مهمترین ویژگی این دسته از تابلوها شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

1. این تابلو از هویت بصری با توجه به برند شرکت مورد نظر برخوردار است. همچنین دارای لوگو مخصوص، رنگ و فونت به خصوصی می باشد.

2. متن و اطلاعات درج شده به روی این تابلو باید خوانا و واضح باشد. همچنین باید اطلاعات کاملی را در رابطه با برند و شرکت مورد نظر در اختیار مشتری قرار دهد.

3. از مهمترین ویژگی های این تابلو، می توان به این اشاره کرد که قوانین و مقررات محلی به روی آن درج می شود. همچنین مطالعات و رقابت های شرکت به روی برخی از آن ها به نمایش گذاشته می شود.

4. این تابلو دارای ارائه اطلاعات لازم درباره مشورت با افراد حرفه ای در این خصوص می باشد.

به صورت کلی می توان گفت که محدودیت زیادی در طراحی و اجرای این دسته از تابلوها وجود ندارد. اما بهتر است که موارد ذکر شده در آن ها رعایت شوند تا کیفیت کار شما افزایش پیدا کند.

سفارش تابلو شرکتی

انواع تابلو مناسب برای شرکت

انواع متنوعی از تابلو شرکتی طراحی و ساخته شده اند که با توجه به سلیقه خود می توانید به سراغ اجرای آن ها بروید. در واقع تابلوهای چلنیوم، تابلو استیل، تابلو فلزی، تابلو ال ای دی با نور پردازی عالی و .. زیادی موجود هستند که می توانید از آن ها در ساخت تابلو شرکتی مورد نظر خود بهره مند شوید.

در اصل انتخاب نوع تابلو به سلیقه و برند شما وابسته است. پس می توانید با توجه به نکات ذکر شده، بهترین نوع تابلو را سفارش دهید. کیفیت و عالی بودن این تابلو به معنای هویت بخشیدن به برند شماست. پس بهتر است که این موضوع را حائز اهمیت قرار دهید.

کلام آخر

استفاده از تابلو شرکتی نقش مهمی را در برند شما ایفا می کند. به همین دلیل با توجه به نکاتی که در این مقاله ذکر شد، بهتر است که بهترین تصمیم گیری را در این زمینه داشته باشد. چرا که این تابلو تاثیرچشم گیری در محبوبیت برند شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Button